maanantai 11. tammikuuta 2010

Seksileluja ruokakaupasta

Ajatelkaas, että seksileluja saa kohta ostettua, mistä tahansa ruokamarketista. Tämän lajin tuotekehityksen huiput vispilät, dildot, puhallettavat Barbarat ja ruoskat voi nyt kerätä ostoskärryynsä lähimmästä marketista samalla kun tekee muutkin ruokaostokset. Mitä luulette, kiinnostaako tuotteet uusia kuluttajia ja


Löytyiskö näitä Pirkka sarjan tuotteina ?

kasvaako välineitten kauppa ulottumaan sellaisillekin kuluttajille, jotka ovat tähän saakka selvinneet niitä ilman ? Alkuun ilmenee varmaankin pientä uteliaisuutta uutta tuotetarjontaa kohtaan. Itse asiassa vaikka utelias ei olisikaan, ei seksilelumainoksia kykene sivuuttamaan muitten tarjousten joukosta. Kuten tiedämme S-markettien ja K-ryhmän tarjoukset esitellään näkyvästi paikallislehdissä kokoaukeaman suuruisina mainoksina. Muitten tarjousten lomassa, missä mainostetaan vaikkapa urheiluvälineitä ja suksivoiteita, olisi nyt tarjolla muunkinlaisia välineitä ja voiteita. Tuotetarjonta kiinnostaisi myös nuorisoa ja lapsia. Arvatenkin värikkäät tuotteet ihmetyttäisivät, mihin niitä käytetään, kun tietoa niistä ei ennestään olisi. Voin kuvitella lasten kysymysten ripulia uusien hyllyjen kohdalla, kun perhepäivähoitajat hoitolapsineen tekee päivän ostoksia kaupassa. Toivonkin siksi, etteivät kauppiaat ripustaisi uusia tarvikkeita kassojen kupeeseen, kuten he toimivat ennestään esim varmuusvälineitten esillepanossa.


Vesillä Barbaran kanssa

Ajatelkaahan, jos oikeasti uutuustuotteen sitten aikoisi ostaakin, niin viimeistään kassalla olisi esitettävä kuluttajansuojaa koskevat tärkeät kysymykset: onko seksilelulla vaihto- tai palautusoikeutta? kuinka pitkä takuu on mekaniikalla ja kuuluuko patterit samaan kauppaan ? Kun kassalla on jonoa perässä vähintään 10 henkeä ja naapuri, niin kumman posket hehkuisi enemmän noloudesta punaisina, ostajan vaiko kassaneidin ?

Kun nyt seksilelut laitetaan esille kauppaan, niin mihin tuoteryhmään ne kuuluisi a.) urheilutarvikkeisiin b.) kauneus- ja meikkipuolelle c.) talous- ja kodinkoneosastolle d.) eläintarvikkeiden jatkoksi e.) viihde- ja elektroniikkapuolelle. Kuvitelkaas vielä näiden lelujen tuotevastaavan myyjän uutta aluevaltausta. Myyjän kun tarvitsee tietää tuotteista kaikki tarpeelliset yksityiskohdat, kuten energian kulutus ja käytön eri sovellutukset. Tässä riittääkin haastetta myyjille tuotteiden markkinointiin.

Luin lehdestä, ettei psykiatrian terapeutit pidä seksituotteiden kauppaa ruokakaupoissa sopimattomana esim nuorisolle. He katsovat, että tarkoituksella salatut aikuisten välineet aiheuttavat nuorille enemmän ahdistusta, mitä kotikaupassa sattumoisin nähdyt tuotteet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi,